DİĞER
“Savcı’nın Belediye Başkanı’nın zafer duvarındaki o kanlı, irrite edici, öldürmeyi neredeyse yücelten av fotoğraflarına bakarken duvarın orta yerine asılmış aynada yüzünü gördüğü, hem mağdur hem de fail olacağını işaret ederek bize de insanlığımızı, bazen doğru olsak da bazen eğri de olabileceğimizi hatırlatan o sahne – insanları iyisiyle kötüsüyle sevebileceğimizi ama saf kötüyü ne olursa olsun sevemeyeceğimizi, saf kötülüğü anlayamayacağımızı da idrak ettiren...”
"Aslında iyi yapılmış bir sergi ya da bir müze düzenlemesi kitap gibidir. Siz bir izleyici olarak giriyorsunuz, A’dan Z’ye bir obje hakkında bilgi alabiliyorsunuz. Aslında bir kitabı görsel olarak görüyorsunuz..."
Anadolu Kültür, Arter, Sakıp Sabancı Müzesi ve İstanbul Kültür Sanat Vakfı, basınla ilişkileri, kültür sanat gazeteciliğinden beklentileri ve mevcut durum üzerine sorularımızı yanıtladı
Recaizade Mahmut Ekrem'in Saime adlı romanı, Koç Üniversitesi Yayınları'nın Tefrika dizisinden yayımlandı. Reyhan Tutumu ve Ali Serdar ilk kez yayımlanan Saime'ye eleştirel bir önsöz yazdı. O metni K24 okurları için yayınlıyoruz
Yazarı tarafından risale olarak nitelendiriliyor Boşboğaz Bir Âdem. Risale türünün Türkçe romanın oluşturucu ögelerinden biri olarak nasıl bir işleve sahip olduğunu araştırarak Boşboğaz Bir Âdem ve başka risaleleri değerlendirmeyi öneriyorum
Koç Üniversitesi Yayınları'nın yeni başlattığı "Tuhaf Etki" dizisi devam ederse, belki, ileride anılabilecek yeni bir edebî damar için bir vesile olabilir
Hamdi Koç: Burası Türkiye. Yazıyı ve sözü ıslah etme tarihimiz kanla yazılmış insafsız bir tarihtir...
2005-2014 yılları arasında yayımlanan yazılarını Sanat Dünyasının Senaryoları başlığıyla Koç Üniversitesi Yayınları tarafından kitaplaştıran Burak Delier'le sansür, sanatçı-kurum ilişkisi, Gezi'den sonra sanat ve dönüşen kapitalizmi konuştuk...
© Tüm hakları saklıdır.